The time runs out

Ja nu har jag ingen tid att blogga. Jag måste vara klar om en halvtimme och har bara ätit frukost än så länge..
Jag ska fixa håret, eller sov med fläta inatt så får se hur det ser ut ;) Jag ska försöka att platta mitt hår så lite så möjligt så det inte blir så slitet.. I alla fall ska jag ha bild och språk och sen har vi elevensval. Vid kvart i 4 har jag privatis för Malin och ikväll ska jag hoppa Filledutten. Hoppas jag kommer lite mer överens med honom i hoppningen än i dressyren :P
Jag kommer blogga så gått det går under dagen men onsdagar är tajt aås får se om jag hinner ;)
Filmerna från igår ska jag försöka lägga upp så fort jag kan med ;)

Kanske borde skriva klart inlägget nu, glömde bort att jag skrev ett :P
Ska snart kila iväg till skolan! PUSS
saknar mitt hår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0