Tjockis

Jag kom på att vi slutade tidigare idag. Vi slutade vid 1 , istället för vid kl 3. Ganska chill.
I alla fall kom jag också på att jag inte har något att göra så satte mig vid datorn , haha.
Och när jag har tråkigt burkar jag ta något gottatt äta, vilket inte är så bra egentligen x) Men jag gick ner och tog ½ liter glass och jordgubbsås. Och vips så hade jag ätit upp all glassen. 1
½ LITER :O HAHA. Min mage är typ proppfull och jag lider.
Det roligaste är också att jag ska snart in till stan och fika som jag sa. Herregud säger jag bara. Och sen har jag ingen ponny att rida bort fettet med heller . Så får cykla till stallet och sen gå en megalång runda med honom istället så kanske lite försvinner, eller vad tror ni?
sån fasst vanilj
sen blir det nog någon kaka på fiket ;)
feel like this :P

Kommentarer
Postat av: ElinRiggmyr

förlåt om jag frågar igen , kommer inte in på bloggen (hastochponnyryttare.blogg.se) så ser inte ifall du har svarat , men undrar igen om du ville göra en snygg header åt mejj till min nya blogg istället skulle vara jättesnällt verkligen ! :D

min nya heter www.elinriggmyr.blogg.se

2011-05-20 @ 16:29:43
URL: http://elinriggmyr.blogg.se/
Postat av: ElinRiggmyr

sv: så nu kom jag in , Tack så mycket ! Du kan adda min msn [email protected] så kan jag skicka bilder till dejj ? :)

2011-05-20 @ 16:37:48
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/
Postat av: bella

sv: läskigt! :o jag tänkte också på det :p fast sen om dom biter i halva så åker det ju ut ändå.. haha, om man lägger det med maten så typ får dom ju inte i sig allt då ;) men pröva det med att trycka i äpplet då äter dom ju det istället eller det kanske bara var min åsna som var så desperat att hon glömde att hon tog medicin om hon fick äpple ;p hehe

2011-05-20 @ 19:13:03
URL: http://livetsomgabriella.blogg.se/
Postat av: bella

sv: det är helt lugnt! :) självklart är allt jobbigt men jag känner att man måste hitta en ny kompis om man ska kunna gå vidare, så jag ska absolut ha en ny ponny snart :) mitt intresse är ju hästar och att rida så jag kan inte bara sluta, "jasse vill nog att jag ska gå vidare och hitta en ny kompis att ha roligt med"

2011-05-20 @ 19:27:47
URL: http://livetsomgabriella.blogg.se/
Postat av: bella

sv: ne precis man mår inte bättre av att sitta hemma isolerad från allt och alla. även att det låter ganska frästande ibland. ja, jag har faktist hittat en som är väldigt intressant :) hihi och den ser precis likadan ut som jasse (a)

2011-05-20 @ 19:38:49
URL: http://livetsomgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0