To school och idag får jag rida!

Nu ska jag cykla till skolan. Osminkad och ofixat hår. Herregud vad har det blivit av mig.
Men idag är en bra dag. För idag ska jag rida för första gången på 8 dagar. Dessutom blir det två hästapollar.
Först ska jag hoppa Rhona med skolan. Tror vi ska hoppa roliga hinder idag, vattenmatta, mur, plank m.m eftersom att förra veckan gjorde den andra gruppen det.
Sen i min grupp på kvällen ska jag rida Specialen och även då ska vi hoppa. Jag har aldrig ridit honom så det ska bli lite spännande, och det jag har sett av honom när dom hoppar är att han är lite bäbis i hoppningen. Men vi lär ju se!

Jag är i alla fall glad att äntligen få rida. haha.
Rhona får stå för bilden.

GLÖM INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0