Top 3 bloggar

Jag vill tipsa er om 3 bloggar jag läser som jag tycker är riktigt bra och vill dela med mig av.
Alltså inte typ johanna grant, sara carlsson, nellie berntsson, team sl mfl för dom vet alla redan om. Så jag ska tipsa om 3 lite mindra bloggar som jag läser!

Jennifer och Allis
Läser varje dag, dom har lite varierad uppdatering. Alltså vissa dagar är den super och vissa dagar typ inget alls.
Men jag gillar det dom skriver så ger cred till dom.


Alice
Jag känner själv Alice lite så är egentligen nog därför jag läser bloggen. Men jag följer den varje dag och gillar det jag läser. Läsvärda inlägg, skulle dock inte skada med lite mer uppdatering, men massor av cred till Alice!


Elina och Victoria
Denna bloggen kanske är lite större än dom andra jag lagt upp. Men dom är nog inte riktigt bland dom allra största. Jag gillar i alla fall alla deras designer och deras uppdatering. Dom har mycket bilder hela tiden och det är bra. Två saker jag skulle vilja förbättra är: Mer utrustningsinlägg och att dom inte lägger ut alla bilder i 300px. Annars massa cred till dom.


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Du får gärna skicka en bild på dig och D, nu när det bara är du som bloggar tänkte jag byta ut din länkbild :)



(jag ska skicka en till dig också)

2011-05-10 @ 18:06:31
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: alice

hihhi ja min uppdatering är inte den bästa men kul att du gillar min blogg :D

2011-05-10 @ 18:29:04
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: alice

SV: din länk x)

2011-05-10 @ 18:34:55
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0