Tråkig uppdatering

Nu framöver kommer ju uppdateringen bli lite tråkigare eftersom jag inte kan skriva så mycket om Dusty.
Eller jag kan skriva om våra promenader om ni vill veta, haha! Kan även försöka få lite fina bilder på honom nu framöver, och så ska han få tillbaka sitt regntäcke några dagar i alla fall, han har slutat fälla och fått tillbaka nallepälsen typ.
Och så har jag mer tid att bara borsta på honom, typ tills han somnar.

Men idag har jag tid att blogga innan jag åker till stallet, och nu när jag inte skriver om ridpass och så ska jag ersätta det med något annat roligt att läsa om. Allt för att få en bra blogg ;) haha!
Min fina bästa ponnyskrutt.

Ska cykla till skolan :P

Kommentarer
Postat av: frida

Gud vad fin ponny du har! Håller tummarna att du kommer med till ponnyakuten! :)

2011-05-19 @ 12:17:09
URL: http://friidalundgren.blogg.se/
Postat av: Matilda

förresten var det inte två som drev den här bloggen förrut? :)

2011-05-19 @ 16:05:55
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du it lägga upp ett inlägg om hur du gjorde din profilbild?

2011-05-19 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0