Godnatt

Jag är sjukt trött. Men vill inte sova, det är något jag tänker på men jag vet inte vad jag tänker på, jag vet inte vad det är men det är något. Och så längtar jag galet mycket till tisdag, eller inte längtar men vill att det ska vara onsdag. Jag har själv typ redan inbillit mig att dom inte kommer ringa så kommer nog bli mest förvånad om dom skulle det. Men jag hoppas inte så mycket heller för att inte bli besviken.
<--- LYSSNA!

Men ska försöka sova i alla fall, kan inte gå till skolan som en sömntuta så ;)
Bloggar mer imorgon, nu bär det av mot sängen. btw, 17 skoldagar till sommarlovet.. helt galet :o
FULIS :D:D

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vadå fulis? :o snyggis? (y

2011-05-22 @ 21:26:14
URL: http://hastochpony.blogg.se/
Postat av: Julia

What vad då 17 vi har 11 :D

2011-05-22 @ 22:33:03
Postat av: amanda

haha själv har man typ fem skoldagar (a)

2011-05-23 @ 16:43:47
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0