Varför har jag sökt?

Jag tar det en gång för alla då jag fått en drös med frågor.

Varför har jag sökt in till ponnyakuten?

Det är för att jag inte kan sitta upp på honom. Eller jag kan, men det tar alltid mellan 5-15 minuter minst. Han snurrar, backar och kan ibland kasta sig bakåt. När man väl är uppe står han och skakar av rädsla i princip.
Vi har senaste tiden kastat upp mig och då är han lugn, men jag vill kunna sitta upp normal och därför har jag sökt!
Men nu lägger jag undan ponnyakuten snackat tills på onsdag i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: moa

okej vad jobbigt.. jag håller tummarna för att du ska komma med så det förhoppningsvis kan lösa sig! :)

2011-05-05 @ 21:52:39
URL: http://varendspal.blogg.se/
Postat av: alice

SV: låter lagom fast med omhoppning kanske är för uppstressande för honom? :)



aww tack :)

2011-05-05 @ 21:54:33
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0