carina svensson

var det någon som gissade rätt på vem som skulle börja blogga? den som gissade på carina svensson hade iaf rätt isf. det kommer bli super kul att få börja blogga här på denna blogg,men roligaste med det hela är att blogga med carro!

min egena blogg/förra blogg kanske någon känner igen mig ifrån? www.svenssssson.blogg.se och där kommer jag fortsätta ett tag till (blir typ en vecka säkert) men uppdateringen blir trodligen väldigt låg där men här kommer den vara på topp kan jag lova!

som sagt heter jag carina svensson och jag är 13 år,så jag går alltså i 7an. och jag bor i en liten håla utanför nybro som gud glömmde, men hålan heter faktiskt örsjö. men jag trivs för har rätt bra vägar att rida på sommaren,(men det finns alltid bättre) och så har vi paddock så det funkar bra.

jag har två st ponnisar, en c-ponny & en d-ponny. men annars har vi här hemma två till d-ponnisar (systers) b-ponny (ungponny,mammas) och lina har wilma uppstallad här (min granne) och sen har vi ett föl på cirka 1år som är utlånad!

Käxgöls Petronella är min c-ponny, newforest. och har haft henne 3 år (?) för min syster hade henne innan,men vi har iaf haft henne i 7år sammalagt! och hon rider jag mest hemma nu,fast var och tävlade i helgen faktiskt,en lokal! men i höstas var hon utlånad, och december har hon blivit riden av lina och en hel del,men innan dess tävlade jag henne men mest under 2008-2009. för början 2010 blev hon behandlad ( och hon var sjuk hösten 2009) men tävlat henne upp till LB hoppning med placering och debutant fältävlan (p70)
och även klubbdressyr. men kommer inte skriva jätte mycket om henne för rider henne bara hemma och har kul.

Zac är min underbara d-ponny! i slutet av mars 2010 lånade vi han av monica&elin för han skulle säljas,men i sommras blev han bara min! och nu under året 2010 så har vi tävlat upp till LA i hoppning. och 2011's mål är att kvala till MSV och hoppa det. men innan dess är det få tre nollor i LA och få säkra nollor. zac är hästen jag kommer skriva mest om i bloggen för det är han jag tävlar/tränar. och jag hoppas ni kommer gilla det!

om det är något ni undrar är det bara komentera! ;)

nellan

zac

ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0