Duscha är underbart

För det första måste jag säga att jag är sjukt ridsugen och bara tänker på när jag kommer få hem min lilla häst, vilken det nu blir. Tänk att få rida nästan alla dagar i veckan. Kunna bestämma själv, en skrittur i skogen eller ett slitit dressyrpass i paddocken/ridhuset. Eller kanske en fartig hopplektion eller ja. Precis vad man vill. Kunna veta att hästen är just MIN!
Ah haha, säkert sitter några och skrattar åt mig nu, men det är detta jag alltid velat, sen jag satt på en häst har jag velat ha en. Jag visste att jag aldrig skulle få en. Men så en dag så sa dom det. Att jag skulle få en. Och jag är glad. MEGA glad.
Tack mina underbara föräldrar.
Nu ska jag ta lite brun utan sol på mina vita ben eftersom jag spenderat minst en halvtimme i duschen (A)
Något ni skulle vilja se mer av här i bloggen..?
Känner att min uppdatering är riktigt låg nu för tiden.
Sommar- snälla kom tillbaka ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0