ERK

tjohej, min dag hittills har tillbringats i ERK och varit där i cirka 4 timmar. först dressyrmöte med massa fika
och kolla på film från alla omgångar i ponnydressyr i div 3, som vi vann (!!!) iaf,ellinor ska bränna och ge mig
en skiva (y) sen så red jag zac och det gick inte rida igenom han och rida mer åt dressyrhållet så det slutade
med jag rejsade runt i galopp i 270 km så han fick bort lite energi ;) nu ska jag snart ut och rida nellan i
paddocken och även fixa de jag ska fixa istallet. och imorgon är det träning som gäller,markabetsträning (y)

fundera på och ta en sväng på tutti också i nu ikväll när jag varmt mig lite,för jag kommer tända i
paddocken. fåse hur det blir med det. en bild på tutti och mig förra vintern ;)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: Åh Tack =D

OCh yääs, det är jag som har gjort den (:

2011-01-15 @ 16:12:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0