Gissade du rätt?

Godmorgon alla som läser nu på morgonen annars blir det väll god eftermiddag ;)
Det var ingen som gissade på rätt person så ingen får en fet länk haha ^^
Jag och Carina satt i alla fall uppe halva natten igår bara för att fixa klart med designen. Och den blev NÄSTAN klar. Lite småpill kvar först. Men gissa om jag är trött?
Tillbaka till nuet. Klockan är 10 i 8 och jag ska sticka till skolan nu. Trött som en get går jag till veckans LÄNGSTA skoldag. Jag bokstavligt talat hatar torsdagar. Jaja.
Ikväll blir det uppdatering på topp eftersom vi är 2 nu :D


Kommentarer
Postat av: Majja

Jag antog att de skulle vara Carina, men jag är lat så jag sket i att skriva :p

2011-01-13 @ 17:51:24
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0