Godnatt

Ska sova nu. Men först måste jag bara säga att jag inte kommer åka till GBGHS i alla fall. Vi fick inte tag på några biljetter.. Så det blir att stanna hemma.
Och en rolig sak är att jag hittat ett ridläger jag troligtvis ska på :D
Och det ni? Imorgon ska jag försöka ta lite egobilder på mig själv och så ska jag försöka fotta något roligt då jag inte har några bilder överhuvudtaget ..
Men innan det ska jag gå i skolan.
Så kanske bloggar på morgonen imorgon? haha x)
BTW- statistiken var jättedåligt idag.. ledsen i ögat! xp
Men hoppas på förbättring både av mitt och Carinas bloggande och så kanske statistiken kommer tillbaka.. vem vet vem vet? :P

Fina ponnyn!


Kommentarer
Postat av: Alma

Vilket ridläger? :D

2011-01-25 @ 07:45:04
URL: http://reasonsforus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0