Stallet stallet i mitt hjärta

Jag insåg inte att klockan nästan va 4 när jag kom till stallet. Jag är faktiskt glad att jag behöver gå upp kl 7 imorgon. För då kan jag inte bara lägga mig och sova igen. Inatt ska också min kamera ligga på laddning så att jag kankse kan fota någonting imorgon.
Ska bli jättekul att se hur Tiara sköter sig. Sara ska ju tävla henne. Hihihi, har typ aldrig ens sett hästen hoppa en bana.
Idag kommer ni få en massa uppdatering från Hööks då jag har ännu lite till på lager. Men jag bara måste.
Några mysiga vinterbilder får lysa upp mitt inlägg.
Helt random utplockade bilder.

Kommentarer
Postat av: Emily Gustafsson

Hej! du skulle ju till udden och kolla på Sara och Tiara, om du ska fota... har du lust att fota mig lie? om du ser mig då förstås, ska hoppa båda första klasserna :) Btw, fin blogg! :)

2011-01-07 @ 23:55:34
URL: http://emilygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0