STATISTIK

Ja ni. Ni är underbara!
Sen Carina började blogga här så har våra läsare alltid legat över 100 förutom 1 gång (den som är inringad)

I alla fall så har jag/vi inte sagt våran statistik men jag tycker ni kan få se nu. Det som inte syns ( förra veckan m.m) där hade v oftast mellan 130 och 180 varje dag, sen så drog statistiken neråt ordentligt, och så en dag låg vi på 85. Men nu vandrar den uppåt igen :D 200 idag :D
VÅRAT besöksrekord :D

Jag är glad över att det går så bra för bloggen. Hoppas ni hänger på. Jag sitter själv och funderar på om jag ska kolla på american pie eller inte?
Och så funderar jag på om jag ska börja blogga på baraacarro.blogg.se igen och ha det som en "icke-hästblogg" ..? Jag får se om jag har tiden och orken..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Tryck på shift och enter samtidigt istället för bara enter :)

2011-01-29 @ 21:43:41
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: MALOU KASTMAN.

sv: Oj vad roligt! :D ska fixa det på en gång!

2011-01-29 @ 23:12:21
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0