Svar på frågestunden - Carro

Josephine om FRÅGESTUND:
1, hur vill du (carro) att din framtida ponny ska vara?
2, Hur kom det sig att ni slog ihop era bloggar? 

:)

Svar: Ja, det känns inte riktigt som att jag kan säga exakt hur den ska vara, men den ska vara positiv, ha en bra hoppteknik men även gärna fina gångarter. Ja, vad mer kan man begära? :P
Svar: Ja du jag vet faktiskt inte egentligen.. Vi började prata om bloggar och så bara blev det såhär.

Majja om FRÅGESTUND:
Till Carro:
1. Kommer du ha din nya häst på KBF? 
2. Hur ofta rider du?
3. Hur går det med hästletandet?
4. Vilken häst skulle du vilja testa att rida av alla dina vänners hästar?
Svar: Ja.
Svar: Nu har det blivit mindre sista tiden då jag inte har Rhona på delfoder längre. Men ca 2 ggr i veckan.
Svar: Jag tycker inte alls att det går bra, men det är väll bara att jag ska släppa allt bakom mig och fortsätta framåt..
Svar: Hmm.. Jadu, asso det är ju inte jättemånga av mina vänner som har hästar. Hade jag inte ridit Soccan hade det blivit henne men jag har ju ridit henne, men om jag får ta någon som jag vet vem det är och hon vet vem jag är men vi inte är "kompisar" så måste det nog bli Chabokie, faktiskt. Skulle vara grymt roligt att se hur han är :P

Madde om FRÅGESTUND:

favoritsport förutom ridning?
Varför började du rida?
Hur träffade ni varandra?
Favoritglass?
Mål 2011?

Hoppning/Dressyr
Rida/Rykta
Springa/Gå
Nyttig mat/skräpmat
Ponny/Häst
Fågel/Fisk

Tror du på spöken?
Brukar du rykta mycket och ofta?
Hur lång är du?
Första häst/ponny?
Har du hund?
Har du katt?
Har du sköldpaddor (?) ? xD
Vad tycker du om min blogg?
Efter att ha läst min blogg, tänker du fortsätta eller vill du aldrig mer se den?
Ritar du mycket?
Fotar du mycket?
Vilka bloggar läser du?
Favoritblogg?
Favoritmat?

Svar: Har nog ingen annan sport jag tycker om :P
Svar: Min mamma fick mig börja rida sen fastnade jag
Svar: Genom internet
Svar: Twister :D
Svar: Köpa en ponny och tävla lokal hoppning :)
Svar:
Hoppning/Dressyr
Rida/Rykta
Springa/
Nyttig mat/skräpmat - haha
Ponny/Häst
Fågel/Fisk
Svar: Ja
Svar: Nej , lektionshästarna går så mycket att man inte hinner..
Svar: 1.66
Svar: Har inte haft någon :P
Svar: Nej
Svar: Nej
Svar: Nej
Svar: Helt okej
Svar: Varken eller, kanske kollar in någon gång ibland :)
Svar: Nej
Svar: Nej
Svar: För många
Svar: Saras :P carlssonpataket.blogg.se
Svar: Kinamat ^^

Anonym om FRÅGESTUND:

till carro: ska du inte köpa tretorn stövlar eller sa du bara det?
vilken skola går du på?
vad heter din gamla blogg och varför slutade du blogga där?

Svar: Jo men jag väntar på att den "bättre" kvalitén ska komma ut i februari
Svar: Södra skolan
Svar: baraacarro.blogg.se och det var för att jag ville starta en blogg tillsammans med någon och då behövdes ett nytt bloggnamn :P

Lina Jonsson om FRÅGESTUND:
Varför började ni blogga tillsammans? :D
vad kollar ni för bloggar?

Svar: Ja du jag vet faktiskt inte egentligen.. Vi började prata om bloggar och så bara blev det såhär.
Svar: För många

:) om FRÅGESTUND:
vad är det ni gillar med ridning?

Svar: Att det är djur man håller på med, man vet aldrig vad som kan hända, och man får en bästavän för nästan hela livet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0