träningen

träningen gick verkligen skit bra! zac lyssnade på det jag sa till han och allting gick bara klockrent!
vi red framdelsväningar, över upphöjda bommar i skritt,trav,galopp & så hoppade vi en liten mini
bana på låga hinder där man skulle rida för att få en bra ridning framför,över,efter hindret. sen var
det mycket öka & minska som gällde också,vilket zac är grym på. sen över dom bommarna som
var upphöjda på ena sidan var jätte bra gympa för bakbenen,vilket zac behöver så sjukt bra träning!

min paintskills få förklara lite mer haha

nu ska jag & min kära vän kamera gå ut i stallet och packa,rida & allt dedära :)
så får ni en massa bilder sen på massa olika tips,allmäna bilder mm trodligen,så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0