Veckans blogg nummer 2

Namn: Malou Kastman
Ålder: blir 17 i år
Blogg: www.maloukastman.blogg.se
Födelsedag: 26 April 1994
Smeknamn: -
Favoritmat: den pappa lagar ;)
Favoritfärg: har inte rikitgt någon favorit, tycker om de flesta!
Favoritårstid: Helt klart sommaren! ♥
Favorithögtid: Födelsedag & julafton
Favoritdjur: Svår fråga.. Kan det vara hästar? ;)
Favoritsport: häst/ponny hoppning.


När började du blogga?
Kommer inte ihåg när, det var ganska så längesen.. dock är denna bloggen ganska ny!

Hur kom det säg att du började blogga?
Jag följde massa bloggar så tyckte jag det verkade roligt så jag gav det ett försök och började blogga själv, sen var jag fast! ;D

Vilka bloggar läser du dagligen?
Oj, det är ganska många fasktiskt.. Orkar inte rabbla upp alla!
Men det är dom vanliga storbloggarna och sen några lite mindre.

Vad handlar din blogg om?
Den handlar om mig och min ponny Spirit's vardag, genom träningar och tävlingar, utrustning, hissar & dissar, outfits och massa andra roliga saker!

Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla?
Inte för mycket text i inläggen, då blir det bara jobbigt att läsa. MYCKET bilder! träningstips, utrustning, vardag och såna saker!

Tycker du att din blogg är bra?
Mja jag tycker ju inte den är dålig iallafall. ;D

Berätta lite om dig själv & din häst!
Okej, jag bor med min familj i en villa i Skåne och har bott här i nästan hela mitt liv. Jag har alltid haft hästintresse och började rida när jag var ca 7 år.
Gick på ridskola, hade foderponnyer och sen fick jag Spirit. Hon är ett gulbrunt Connemara sto på snart 10 år och var helt grön när jag fick henne.
Nu går hon med vinster och placeringar upp till Lb i hoppning, ska debutera La nu i Februari och starta dressyr till sommaren.

Och så om det är något du själv vill tillägga:
Fortsätt följa vår resa mot framgång genom bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0