Chancy 9 juli

Måste först och främst säga att jag är jättenöjd med dagen.

LD: Det gick inte så bra på framhoppningen men inne på bana tig jag tillbaka mer och vi fick till många fina språng. Hon hoppade som en klocka och vi blev felfria. Inte så falrigt stark och så. Vilket ledde till en rosett och ärvvarv.

LC: Hon var nog lite trött men kämpade på endån. Hoppade bara fram lite lite och red sedan. Det blev dubbelnolla, dock lite kråksprång, bortglömmande av banan av mig och lite sådär. Men det gick bra i alla fall. Tiden räckte inte till någon placering. Men jag är supernöjd ändån. Har som sagt haft henne i exakt 3 veckor idag så vad mer kan jag begära? FÖRHOPPNINGSVIS blir det tävling på udden snart också :D

Det kommer både filmer och bilder inom kort.
Och jag måste säga, är ni på jakt efter en d-ponny, för dig som vill ha en läromästare eller för dig som vill klättra upp i klasserna. Mor & dotterponny? Tävlingsponny. Här har ni en riktig klippa och bästa vän. Hon har fångat mig på 3 veckor. 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Har verkligen kollat din blogg varannan minut idag,Grattis !!! Asså Gud va kul :D så himla fina är ni!!! Bed À är verkligen grymt, så roligt å få rosett :D!!!! Okej exalterad tjej men ååh va kul!!

2011-07-09 @ 19:11:24
URL: http://ledner.blogg.se/
Postat av: Emelie

vi letar typ ja.kan du skriva annons länken? om man kmr och provrider provrider man där hon står hos dej nu eller??

för mamma och resten av kompaniet tkr det är för långt att åka då vi bor mitt i skåne och är inte så int. av att köra 3-4 timmar för att provrida en ponny....

2011-07-10 @ 00:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0