Godmorgon.

Idag stog klockan på 06.00 men låg kvar en stund i sängen och snoozade.
Nu är jag i alla fall uppe och ätit och fixad, ska bara byta om sen ska jag cykla till stallet. Varför så tidigt nu då?
Jo, idag åker hästarna på bete, och det vill jag inte missa ^^ Vi åker med första lasset vid halv 8 - 8 ungefär så jag vill vara där i tid. 
Sen stannar jag i stallet, och fixar lite för imorgon. Smörjer, packar lite smått och badar hästen. Sen får mamma komma och hjälpa till med det sista, och så ska vi även fixa transporten.
Jag funderar bara på, eftersom hon inte har någon bedd i sin box så undrar jag hur jag ska göra. Antingen får jag låna en box som har tjockare bädd bara under natten, eller så får hon helt enkelt gå ute. Vi ska ju inte åka förens ca kl 9.
Jag löser det nog :)
Mer uppdatering ikväll!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 16:34:48
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0