Spagettiarm

Gick en runda i skogen, först gick jag ett varv med Maja och sen tänkte jag gå ett varv till fasst själv. Och när det ändå va fint väder gick jag ner till vattnet, och hästbadet. Se hur han reagerade där och så. Och så finns det massor av gräs där som han kunde käka.
På vägen ner dit var han lite stark och ville helst av allt BARA äta äta äta. När vi kom lite närmare vattnet så blev han helt till sig. Alltså när han säg vattnet! Det var som om han aldrig sett vatten innan och blev superglad typ. Gick med spetsade öron och frustade lite. Supersöt.
Sen när vi kom fram så ställde han sig och börja äta i 2 sekunder. Sen såg han att på andra sidan vattnen fanns det ett fotbollsplan där det sprang folk. Och det är ändå nästan typ 500 meter dit men det vär ängå galet läskigt.
Han stod som en staty och bara glodde. Jag försökte få honom att äta, höll händerna för hans ögon viftade med gräs framför mulen, men han var typ okontaktbar. Han skulle bara glo.
Där stod vi i  10 minuter undefär och sen skulle vi gå hem.
Gå va det här ja. Han var helt CRAZY!
Han studsade, skakade med huvudet, försökte sticka iväg och samtigit vänta tillbaka och glo på fotbollsplanen. Asso han var verkligen helt helt helt HELT galen typ x)
Han ville inte alls skritta och så fort jag tog tag i honom och sa till så skulle han skaka med huvudet och försöka komma loss och så studsade han, reste sig aldrig helt men försökte. Snurrade och höll på. Han höll på att dra av min arm. Till slut orkade jag inte så vi plöjde istället fram tills vi kom tillbaka till slingan ungefär. Han var sjukt söt samtidigt helt galen.
Jag vet inte om han tyckte det var läskigt eller kul eller ja x)
Haha.
Gulleponny! Såhär stod han i 10 minuter utan att ens blinka ;)
Söt va? (A)

Tänk hur han kommer vara när jag ska rida igen ^^

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fy vilken söt ponny du har! :)

2011-05-27 @ 12:09:22
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0