Presentation

Carina Svensson

Jag är född 1997 och bor utanför Nybro i en håla som kallas Örsjö och går på Madesjöskolan. jag har 2 st
ponnys, Zac & Nellan. och att beskriva mig som person är jag en glad och sprallig med andra ord galen.

Käxgöls Petronella är min c-ponny, newforest på mankhöjden 138,0 och född 1993. och hon har snart
varit i vår ägodel i 6år, även lånad ca 2 år. Min syster hade henne innan jag tog över henne år 2008 (?)
pga skador,sjukdomar så hann vi aldrig starta LA som vi skulle hösten 2010. så har hoppat henne LB-
Hoppning,P70 - Fälttävlan och LB Dressyr. Nu rider jag henne hemma och luffsar mest runt och har roligt
och även Moa som lånade henne i höstas/vinter kommer och rider henne 1 gång i veckan nu. och hon är
även kallad Nellan.



Zac är min tävlingsponny,som vi lånade i Mars 2010 och sommaren 2010 blev han min. Han är en d-ponny
på mankhöjden 148,0 och född 1995. har tävlat han upp till LA i hoppning med nolla och vi satsar just nu på
att få 3 st nollor & säkra nollor i LA och debutera MSV i år. Zac är den ni kommer få läsa mest om här på
bloggen ;)



Caroline Bågfeldt

Jag är född 1996 och bor mitt inne i Kalmar och går på en skolan som heter Södra skolan. Jag har en egen ponny som heter Dusty. Jag själv är ganska glad, lat och social. Tror jag ? haha.

Gold Dust
som han egentligen heter är en maxad kraftig d-ponny f 2002. Han importerades från England hösten 2009 och innan dess har han stått på lösdrift och blivit inriden. Vi köpte honom mars 2011 och har jobbat mycket på hans självförtroende för mig. Vi satsar mest på hoppning och ska försöka komma ut på så många roliga tävlingar som möjligt.

Han är väldigt känslig och rädd av sig så det är vårat första steg att få honom lugn och trygg tillsammans med mig. Och att jag ska kunna rida utan att vänta på en explosion.

&

Kommentarer
Postat av: Cornelia

OOJ jag tror att jag kollade på gold dusts annons! när jag letade häst i sommras faktist! tyckte han va asfin ;)

2011-04-03 @ 18:07:35
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hur gammal är Dusty? :)

2011-04-03 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0