Angående ponnyakuten

Har fått några frågor via msn, eller sms och någon kommentar vad jag söker med för problem.

Jag söker först och främst för uppsittningen. Han blir ju himla spänd när jag sitter upp och kan ibland inte stå stilla alls. Vilket ibland kan leda till att han får ont i ryggen.
Och ni tänker säkert att jag bara har haft han ett tag och att det kommer lösa sig.
Och ja! Vi kommer nog kunna jobba riktigkt mycket på detta problemet och om det är löst tills i sommar, ja då kommer jag ju inte vara med. Men om det inte är helt löst och om jag nu över all förmodan skulle komma med så vet jag hur sjukt mycket hjälp man får.

Det är ju trots allt 1000 som söker och 8 som kommer in.
Jag vill i alla fall att han ska lita mer på mig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

när får du veta om du kom med eller inte?

2011-05-24 @ 15:13:49
URL: http://klequi.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0