En blandning

Har inte så mycket intressant att skriva som sagt så får bli lite huller om buller inlägg! x)
Såg även dessa stövlar på hööks hemsida och jag tyckte faktiskt dom var snygga, sen skulle jag komma på vilka stövlar dom härmade.. men ärligt talat kan jag inte sätta fingret på det.
Känns som om dom har blandat typ tretorn, bocaj, veredus, och massa annat i ett.
Haha. Men jag tyckte även att dom faktiskt var ganska snygga! :)

Sitter för övrigt och dunkar Miley Cyrus i mina högtalare. Jag har blivit beroende av henne, inna hatade jag henne men nu typ älskar jag hennes låtar, dom har så bra handling :D Hahah
ni borde börja lyssna på henne! Inte på Hannah Montana utan Miley Cyrus för Hanna är bara föööör töntig ^^ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0