ESKADRON SCHABRAK

Är helt kär i eskadrons schabrak. Visst är dom grymt härliga och fina! Jag skule gärna vilja ha alla deras schabrak men det går ju inte :P Haha.
Om jag hade pengar skulle jag i alla fall vilja ha det rosa/blåa hoppschabraket och det marin/röda dressyrschabraket.

Men som ni vet så står ett Lamicell schabrak högst upp på prioriteringen just nu!
Fattig som jag är! Har 26 kr :D
Vet någon om det finns mycket hästaffärer i USA? (new york eller washington)
Ska ju dit och där kanske det finns en del billiga hästsaker som man kan köpa, eller är jag helt fel ute?

Vad tycker ni om schabraken?

Kommentarer
Postat av: tanja johansson

skulle bara fråga om du vet vart det schabraket finns att köpa, isåfall kan du väl skriva det i ett inlägg? :)

2011-04-07 @ 19:31:51
URL: http://bokito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0