FREDAG SEN HELG :D

Bästa dagen i veckan efter lördag. Vi har svenska engelska no och matte och sen ska jag till stallet! Idag ska jag rida Dusty och känna hur han känns efter igår. Och om tiden räcker till ska jag försöka städa lite i mina skåp, om tiden INTE räcker till så gör jag det imorgon.
Känner också faktiskt att jag måste köpa ett nytt schabrak. Då jag bara har 3 st som jag kan använda till vardags. Mitt hööksschabrak (svart) ett till hööksschabrak (svart&blått) Och sen mitt schockemöhle (grått). Och eftersom han fäller så mycket så behöver jag byta dom ganska ofta. Vilket jag inte gjort på jättelänge x) Och jag vill gärna ha ett schabrak med lite färg.
Så snart måste ett införskaffas!

SLUTsnackat, mer från mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E

shit, fina ponnys! era egna? :D

2011-04-15 @ 10:03:11
URL: http://sundsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0