ONSDAG = STRESS

Jag sitter som vanligt vid datorn och slöar mig. Är ganska trött eftersom jag satt uppe halva natten igår. Men det va det värt, för jag bara älskar den filmen så galet mycke!
Men i alla fall så ska jag snart åka till skolan och ha bild & tyska. Sen har vi elevensval och jag kan inte äta lunch i skolan för jag måste skynda mig som attan till stallet. Jag ska borsta av Dusty och sätta på hans benskydd. Sen har jag min teori med Södra då och den slutar kl 2. Men klockan två börjar min privatlektion så jag ska fråga om jag kan gå 10 minuter tidigare typ. Så jag hinner sadla och tränsa! 
Men det löser sig hoppas jag ;)

Ikväll på min ridlektion ska jag rida Nico och det va ett bra tag sen tror jag.. Eller? Jag kommer inte ihåg. HAHA
Det ända jag minns är att jag inte kan rida honom. Han är som en ål typ, slingrar sig ur mina hjälper. Nej inte en sån häst jag har hittat några knappar på ;)

Hoppas det kommer gå bättre idag i alla fall!

Sara och Nico får stå för bilden!

Kommentarer
Postat av: Matilda

så grov han ser ut, vilken ras?

rider du både på ridskola och dusty? :)

2011-04-13 @ 15:33:52
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0