Onsdag

Jag sov helt grymt dåligt iinatt. Var vaken var 5e minut. Så var också jättetrött i morse när jag skulle gå upp.
I alla fall så känner jag mig mycket bättre idag. Jag är fortfarande lite snuvig men det klarar jag! Vill ju träffa mina kompisar innan jag åker och allt! Sen ska jag hoppa Nico, Rida Dusty och Dressyrlektion på Fille!
Jag är inget stort fan av varken Nico eller Fille. På Nico ska jag hoppa och det är ju lite bättre än dressyr i alla fall.
Sen ska jag packa det sista tills imorgon!
Sen ska jag ladda hem lite musik till min mobil så jag kan lyssna på tåget och flyget ;)
Någon som har tips på überbra låtar? (A)
Men som mina morgoninlägg brukar sluta, nu ska jag klä på mig, fixa mig och dra till skolan!
Fille får stå för bilden!


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Aha, vad kul! :)

2011-04-20 @ 11:18:05
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0