RHONA 6 APRIL

FOTO: Sara (Från förra veckan)
Och så sista hästen! Visste ni att om man rider 3 hästar om dagen i typ 8 år (tror jag) så blir man nästan så duktig som man kan bli. Det var något sånt. Kan ha helt fel nu xd haha!
Men om jag skulle rida tre hästar om dagen skulle jag nog bli ganska bra?

I alla fall va det hoppning idag igen. Hade lite samma övningar som förra veckan och jag tycker övningarna är riktigt bra faktiskt.
Men ridpasset gick rent åt skogen.. x)
Jag hade INGEN energi kvar, vilket Rhona inte hade heller. En dödstrött människa och en dödstrött person är inte något som passar super xd
I alla fall hoppade hon allt , fick ett stopp. Inga vidare bra vägar, inget bra flyt eller något alls.

Är i alla fall glad över att jag orkade rida igenom två hästar ordentligt.
Men NU orkar jag inget mer. Så ska bara duscha sen ska jag dö i sängen!
PUSS
Update: Ska inte stå : En dödstrött människa och en dödstrött person är inte något som passar super xd Det ska stå: En dödstrött häst och en dödstrött person är inte något som passar super xd
MEN JAG KAN SKYLLA PÅ ATT JAG ÄR SÅ TRÖTT XD

Kommentarer
Postat av: linda

sv; säger bara sanningen! :D

2011-04-06 @ 22:14:33
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0