VINN EN GÄSTBLOGGNING HOS TEAMSL

Bilden är länk till tävlingen!
Jag är med och tävlar om ett gästinlägg hos teamsl och jag tycker det är ett helgrymt pris och jag vill verkligen vinna! Jag har följt linns blogg från när hon bloggade på shalalaolsson och sofia följde jag genom bilddagboken sen typ 2009? Jag skulle verkligen vilja höja våran statistik en massa. Vi har faktiskt så många läsare så jag är nöjd, men att få ännu fler hade ALDRIG varit fel. Vi vill synas och höras på denna bloggen. Vi vill att alla ska se vad vi tycker och tänker, och vi står för våra åsikter.  Vi har så mycket att förmedla till folket!
Vi försöker att begränsa oss och inte slänga ut en massa skit, vi har ponnyer som man kan följa våran utveckling tillsammans med. Min ponny har jag inte haft alls länge och då kan man följa mig i princip ända från början. Och min kompis kan man följa när dom klättrar i klasserna.
Om jag vann detta skulle jag skriva ett genomtänkt inlägg med mycket rolig text och bilder så dom fäster blickarna vid inlägget. Det skulle också vara HELgymt att få skriva till era läsare och att världen faktiskt ser mig!
Sofia och Linn är grymma på det dom gör och jag skulle verkligen vilja vinna detta! :D
Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0