WILMA

har inte skrivit så mycket om wilma senaste tiden,men det går framåt och vi taggar inför nästa helg då
jag ska tävla henne en LD i Eriksmåla,sen den veckan där efter får nog lina börja rida så,men kul så länge
det varar iaf ;)

snodden är/varit wilmas problem sen jag börjat rida henne & innan också,så hon går ju emot för att få
slippa arbeta,så arbetade med snodden ganska mycket för att få henne att släppa första veckan jag red henne,sen struntade vi i den och arbetade på annat som öppena,slutena osv. och förra helgen longerade
mamma henne med snodden och hon hade varit helt okej,så idag gav jag henne ett försök & ja, hon var
helt annolunda. hon lät mig att kräva det jag ville av henne,och hon gjorde det jag bad henne om,hon
trampade på & la sig i en bra form = hon arbetade med ryggen. tog av snodden för att trava av och hon
är fortfarande lika mjuk och ligger i en bra form!

det gick helt enkelt galet bra idag! lina kom och kollade också och hon sa att det såg bra ut,så imon ska
jag rida i paddocken igen och arbeta vidare med snodden och hoppas på bra resultat :)

wilma<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Så söt bild!

2011-04-08 @ 21:28:43
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0