Bara jag?

Ja som ni läste innan ,  det kanske bara blir jag. Och jag kan förstå henne för det är lite bloggtorka just nu, men att vi inte får några kommentarer där vet jag inte, men det kanske är en ensak?

Jag har varit och klippt mig. Och jag måste säga att jag inte alls blev nöjd. Hon som jag fick visste inte hur man gör när man klipper någon -.-
Hon var till och med tvungen att fråga någon annan om det var bra i slutet -.-
Så direkt när jag kom hem så tog jag en sax och klippte lite själv, blev ganska mycket i och för sig men det blev bättre!
Lägger upp en bild för några dagar sen och några från idag ;)

Några dagar sen

Idag före;)
Sen gjorde jag mitt och det blev mycket bättre ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sötis:D

2011-02-02 @ 07:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0