Bloggen ja!

Hade helt glömt bort för några sekunder att jag hade en blogg. Jag lixom var helt lost, tänkte inte på att jag skulle blogga överhuvudtaget x) Hahah - har suttit och gjort två filmer och köpt några saker, varit lite i stallet & på Cheval!
För er som fortfarande inte vet vad det var jag skulle köpa var det som sagt ett grått schockemöhle schabrak & ett par blåa tretorn! Beställdes idag!
Dock den nya modellen på tretorn stövlarna.

Men jag ska kolla på american pie 5 nu. Bloggar lite emellanåt!
Och så måste jag tipsa er som har tänkt köpa stövlar eller hjälm m.m. Det är grymt bra rabatt på cheval, jag fick mina stövlar 750 kr billigare :D


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Visa bild när stövlarna sitter på :D:D

2011-02-07 @ 23:06:24
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0