Godmorgon i stugan

Äntligen har jag kunnat sova ordentligt! Jag vaknade nu vid 9 så har sovit ut lite i alla fall.
Jag tänkte åka till stallet idag igen, som vanligt och så ska vi kolla på film och äta muffins som jag ska baka!
Och idag har jag bara tänkt tidsinställa något inlägg!
Jag och Moa ska också kolla om vi kan rida för poäng, jag vet ju inte om det går eftersom det är tävling idag, även om det mest är dom små som går!
Men här kan jag inte sitta och snacka om jag ska hinna baka och klä på mig och fixa mig och hinna cykla till stallet till 11.
Men vi ses igen när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: majja

sv; haha! Tyst med dig! :d Min smak är jättebra ! (a)

2011-02-23 @ 13:14:56
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0