Godnatt

Jag önskar bara att lovet fortsätter flera veckor till. Känns som att vi inte ens har haft lov! Veckan har gått alldeles för snabbt, och då menar jag det verkligen.
Och såklart börjar vi skolan med en dag fram till kl 4, känns som jag kommer dö. Så jag ska trösta mig själv med att åka till stallet efter och så får vi reda på när han ska besiktas.

Detta babblet har ni fått stå ut med ett bra tag och jag tycker synd om er. Men bloggen är en del av mitt liv och jag kan inte bara skita i den.

Till saken! Jag ska lägga mig nu, är trött som ett as och kommer troligtvis inte komma upp imorgon. Känner ni igen er?
Fine, här kan jag inte sitta och skriva om jag ska sova. Så vi ses imorgon. ELLER? :D
Bild på Rhona och mig!

Kommentarer
Postat av: Louise

Stackare som slutar så sent imorgon. Jag har redan hunnit ha skola en vecka efter sportlovet, så det blir nog inte allt för svårt för mig, förhoppningsvis. Börjar ju dessutom vid 10. x)

2011-02-27 @ 22:49:29
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0