Helvetes jävla åååååååhhh!

Godmorgon! Låt gärna rubriken tala för sig en stund!
Jag har typ feber idag med, eller inte kanske jag har det. Vi tog tempen och jag hade lite lite feber-.-
Dock tänker jag INTE stanna hemma idag så jag sa till mamma att jag drar till skolan i alla fall. Blir bara trött seg och hängig när jag är hemma. Och vi har inte så långa dagar på onsdagar heller, vi har först bild och sen språk ( som vi har prov i idag och det visste inte jag så har inte övat -.-) sen har vi elevensval. Så det är chill.
Efter skolan stannar jag i stallet, orkar ändå inte cykla hem för att sedan cykla tillbaka så stannar, dock tror jag att jag blir ganska ensam x) Hahah, anna är ju in Florida (?) så jag får väll klara mig själv..
Men jag bloggar mer när jag kommer hem :D
Tschüs!


Kommentarer
Postat av: Ponny Skvallers

Sv: hahah, x) Vill ni ha länkning till inlägget? :)

2011-02-16 @ 08:45:02
URL: http://ponnyskvallers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0