Hemma efter en lång dag

Hej alla underbaringar där ute. Nu är jag hemma, jätteskönt faktiskt. Gick upp halv 7 och åkte iväg vid 8.
Så har suttit i bilen i flera timmar. När jag kom hem åkte jag förbi stallet för att lämna mina saker och lite så.
Kan i alla fall säga att det gick sådär, inte min typ av ponny riktigt..
Synd för han va riktigt fin, men ja som sagt- man ska känna sig som hemma på ponnyn och det gjorde jag inte.
Men nästa helg drar vi uppåt i landet för att kolla på en riktig snygging! Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå framåt för oss nu.
Jag är i alla fall väldigt trött och ska upp tidigt imorgon så blir inte mycket bloggning ikväll.. Sen lovade jag ju tidsinställda inlägg... sen kom jag på att vi kunde ta med det mobila bredband som vi gjorde tror ni inte att vi glömmer bort koden till det då x) Hahah.

Men vi ses nog lite senare ikväll i alla fall :)
btw är han mycket kraftigare irl än på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0