Hiss & Diss

  • John Whitaker - Jag älskar det märket, alla saker är så fina! Skulle kunna köpa allt som finns i det märket, schabrak, kläder, benskydd m.m!
  • Ponnyakuten - Älskar programet!
  • SPORTLOV!! - Vad ska jag säga ? haha :D
  • SNÖ - Jag börjar tröttna nu, snön ska försvinna i Januari. INTE i april -.- Har jag snö på min födelsedag (18 mars) blir jag galen!
  • Hosta! - Sen jag blivit frisk har jag hostat 24/7
  • Att det ska vara så svårt att hitta rätt häst - Dock har vi två vi gillar nu, men det ska ju funka för mig, mamma ska kunna "motionsrida" lite och den ska funka. Det är mycket som ska klicka! Men nu håller vi tummarna eller ? ;D


Kommentarer
Postat av: majja

Håller tummarna till de blir blå!

<333333

2011-02-20 @ 22:28:13
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Julia G

HÅLLER TUMMARNA, HHHÅÅÅRRTT:D:D:D

Ajjajj, det där gjorde ont , hahahaha:D:D:D

2011-02-22 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0