Hoppning med Rhona

Var det bra med tidsinställda inlägg? Även om dom inte var så speciella så var det lite.
Jag stannade efter södraridningen som ni kanske märkte? Vi hade sitsträning på Shaggy & Axa.

I alla fall, hoppningen. Vi hoppade lång eller kort anridning. Det gick faktiskt ganska bra, fick ett stopp som bara var mitt fel. Och så tvekade hon en gång med. Vi hoppade först lite hinder och sen en liten "bana". Första gången gick inte alls bra, andra gången gick jättebra så är nöjd. Känns bra inför söndag, har fått lite tips m.m så hoppas på felfria rundor! Sara va snäll och filmade mig så när jag får filmerna kommer dom upp på bloggen! Kan så länge visa er en skiss av banan!


1. Räcke (plank) 2. Svinrygg 3. Mur 4. Oxer - Detta var kort anridning.
Sen vände vi på det.
1. Oxer 2. Mur 3. Svinrygg 4. Räcke (plank) - Detta var lång anridning.

För er som inte vet vad svinrygg är :
Sen vill jag bara säga att när jag cyklade hem så trillade jag mitt framför världens SNYGGASTE kille! (A) hahaha x)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

filmerna är för stora för att skickas.. men kan lägga dom på ett usb istället? :)

2011-02-02 @ 21:26:34
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0