Längtar så jag dör!

Jag vill att det ska bli lördag NU NU NU! NU!!! Haha.
Jag vill! Jag är så glad att det är så nära nu, så himla nära!
Fick ett mejl av en person igår och hon kände ägaren, jag fick hennes bloggadress och man blir ju typ tårögd när man läser.
Man blir glad när folk gör sånt! ( skickar mejl & tipsar m.m )
Jag längtar så jag dör!
Jag fastnade redan när jag såg annonsen. Hihi! Men vetni vad?
Nu ska jag åka till stallet och leka lite med mina kompisar! Visst låter det bra?
Och idag orkar jag inte tidsinställa några inlägg, för jag kommer säkert blogga mer ikväll. Och jag ska tvinga Maja att vara med i mitt videoinlägg :D:D Mohahah!
BÄSTIS!♥
GANSKA AWESOME BILD :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du till Göteborgshorseshow?

2011-02-24 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0