Muffins+Chokladbollar+Bullar+Mat=må illa

Hahaha, min känsla just nu! Känns som att jag ska spy vilken sekund som helst, vilket jag hoppas att jag INTE gör x)
Det ända jag gjort sen jag kom till stallet är att kolla på film och äta onyttiga saker.
Jag ska kolla på film ikväll också och imorgon sover Maja här så då blir det säkert ännu mer film :D
Film är mysigt!
Blev ingen ridning idag, vi orkade helt enkelt inte, och gud va en massa barn det kom till tävlingen.
Imorgon ska jag kanske till stallet en snabbis, men jag vet inte hur länge eftersom jag inte vet när Maja kommer hit!
Men det kan jag ju skriva imorgon! Nu väntar duschen och sen ska jag blogga lite, har massa ideér!
Cya!
ingen bild (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0