Outfit

Schabrak - Lamicell
Hjälm - Lamicell
Stövlar - Pioneer
Ridbyxor - Hööks
Lindor - Hööks

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej, har sett att du laddar ner filmer ibland, vart gör du det? på vilken sida? :)

2011-02-23 @ 20:21:22
URL: http://ponniryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: haha x)

vad jag kommer ihåg så har jag bara trillat av henne två gångar faktiskt..

En gång på hoppträning när hon hoppade av tidigt, landade mitt i en oxer, fick bommen mellan frambenen, trillar framstupa ner i marken och slår en kullerbytta typ.. :/ Det var inte så roligt, men klarade mig med lite näsblod.



Sen den andra gången var när Anna och jag red två på henne borta vid muddenkullen, så fick vi för oss att trava eller galoppera eller vad det nu var.. haha, det var inte så smart iallafall, vi tappar balasen och drar ner varandra. fast det vara bara roligt ;D

2011-02-23 @ 20:37:34
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0