Tacktack!

Loggade in och hade fått massa bra tips om täckena. Vi var och köpte dom innan och det blev 135 i båda, tror det ska passa då han inte är så lång i kroppen. Men stort Tack till alla som tipsade!
Jag orkar inte ta några kort på det vi köpte med det blev dom två täckerna under och ett hönät, haha ^^
Alltid bra med lite saker, kollade även på träns, vet bara inte vad jag vill ha. Någon som vet något snyggt inte allt för dyrt?

Jag kom också precis på att det är skola imorgon.. vilket betyder att jag måste lägga mig tiditgt. Typ 9 annars kommer jag inte upp imorgon.
Nej har ändå inget intressant att skriva så ska bygga på min önskelista istället!

Hoppas ni ser vad det står!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0