Vad tiden går fort

Jag vaknade vid kvat i 7, KVART I 7!!!!! 06:45!
HELT GALET.
Jag har visst blivit morgonpigg. Utan klocka och allt.
Det första jag gjorde var att gästblogga hos Sofia.
Sen har jag inte haft så mycket tid över men nu ska jag hälsa er godmorgon också!
Dagen idag kommer fungera lite likadant som igår, jag är i stallet hela dagen men gör tidsinställda inlägg som ni kan läsa under dagens gång! 

Vad som händer i stallet idag!
  • Jag ska smörja mina stövlar och fixa lite i mitt skåp.
  • Vi kanske ska fixa en lapp om nästa uz möte.
  • Jag ska rida clinic.
  • Göra massa roligt som blir över!
  • Ge filmerna till Tina som aldrig blev av igår.
Ja inte så mycket planerat med andra ord. Lite så som det är, man åker till stallet och får se vad det blir av dagen.
Jag vill rida i mina tretorn idag. Får se om jag gör det ? :D Blir första gången i så fall!
Nej nu är det dags att avsluta detta inlägget!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv. Tack! Ja, det är en ridskolehäst. ^^

2011-02-22 @ 08:18:23
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0