en bra blogg

en bra blogg igenom mig är..

..en bra uppdatering med massa intressanta inlägg och inte onödiga som ''hej och hejdå'' och en bild.
väldigt onödigt haha ;) även fast ibland kan det komma ett sånt från min sida också,men asså någon
gång kan det vara så men inte alltid.

..mycket åsikter om vad just den tycker och att den står på sig om vad den tycker! men endån inte för
mycket text men endån inte för mycket bilder,lixom så där lagom ni vet ?

..en hästblogg är ju såklart bäst tycker jag! och då ska den innehålla utrustning,outfits och mycket
allmänt om hästar! men även något inlägg ibland om tankar eller bara allmänt.

..ett bra språk, och texten ska vara igenom tänkt och prydlig. lite mer ''stilrent'' för annars känns det
så oseriöst tycker jag, utan igenom tänkta inlägg


vad tycker ni en bra blogg är? nu tänker hur en bra hästblogg är ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0