frågestunden - carinas svar

Hur kom det sig att ni slog ihop era bloggar? carro&jag satt och snackade på msn och snackade om
bloggar och massa liknade och då så fick carro idén om att vi skulle börja blogga tsm, och jag svarade ja
och jag ångar inte det för sjukt roligt blogga här och ni läsare är helt underbara ^^

Kommer du sälja Nellan? ja,men när är en tidsfråga det kan vara nu eller om några år.

Vad är dina mål med Zac? just nu är det att jag ska våga lita mer på honom och våga släppa fram han
mer och inte ta i han, och komma upp snabbare efter hinder ( det är mer ''arbetsmål'') och vårt största mål
med zac nu 2011 är kvala till MSV och hoppa det :D

Äger du Tutti? nej min mamma äger tutti frutti ''tutti''

Hur lång är du? 1,65 kanske?

favoritsport förutom ridning? isf basket, det är super rolig när man har bra lagkamrater! fast jag spelar
ju inte basket utan ibland på idrotten och så ^^

Varför började du rida? alltid haft hästar runt mig, eftersom mamma&syster hade hästar när jag föddes
så var det typ självklart och jag gillade rida så fortsatte med dig och gör en.

Hur träffade ni varandra? igen våra bloggar fast då hade vi bloggarna ( baraacarro.blogg.se &
carinasvensson.blogg.se ) och då märkte vi att vi bodde nära varandra.

Favoritglass? twister ofc

Mål 2011? i ridningen: kvala och hoppa msv med zac.
mitt egena mål är bli nyttigare och när snön försvinner börja springa vardagligt.

Hoppning/Dressyr
Rida/Rykta
Springa/Gå
Nyttig mat/skräpmat ( både & men skräpmat tröttnar man på)
Ponny/Häst
Fågel/Fisk

Tror du på spöken? nej

Brukar du rykta mycket och ofta? om jag har tid,så ja

Hur lång är du? 1,65 kanske?

Första häst/ponny? Boyan som låneponny,första egena Pyttan

Har du hund?nej

Har du katt?ja tyvärr

Har du sköldpaddor (?) ? xD nej,men skulle vilja ha! :D

Vad tycker du om min blogg? läser inte den,men fin design

Efter att ha läst min blogg, tänker du fortsätta eller vill du aldrig mer se den? skulle säkert fortsatt
läst den om jag hade tid men har tyvärr inte längre tid att läsa bloggar,för lägger hellre den tiden på att
blogga.

Ritar du mycket? i skolan på böker o massa sånt,men skulle vilja rita oftare men hinner inte.

Fotar du mycket? it just denna åstid men annars mittimellan

Vilka bloggar läser du? nelliebertssons blogg( http://nellieberntsson.blogg.se/ ) sara carlssons blogg ( http://carlssonpataket.blogg.se/ ) elin perssons blogg ( http://eeliiinpersson.blogg.se/ ) 
ellen andressons blogg ( http://lellesfoto.blogg.se/ )

Favoritblogg? elin persson ( http://eeliiinpersson.blogg.se/ ) är min nya favorit blogg

Favoritmat? tacos

Har du tänkt sälja nellan eller ha kvar henne? som jag sa, en tidsfråga. någon gång kommer hon
trodligen säljas. men när? det vet jag inte och jag är ju förstor för henne nu,eller inte jätte förstor men
jag rider henne bara hemma som sagt nu.

vilken skola går du på? Madejsöskolan och den äger fett :D as nice'it

vad hette din gamla blogg och varför slutatde du blogga där? min senaste blogg hete/heter
www.svenssssson.blogg.se och har kvar den men bloggar inte på den. och vrf jag slutade är väll
självklart? jag började blogga här och hann inte med 2 bloggar.

Varför började ni blogga tillsammans? :D som sagt som jag skreb längre upp,carro frågade mig

vad kollar ni för bloggar? som jag skrev högre upp så är det ellen andersson,sara carlsson
elin persson,nellie bertsson, sen läser jag mina kompisars bloggar när jag hinner som din blogg lina ;)
( http://lliinajonsson.blogg.se/ )

vad är det ni gillar med ridning? allting! bästa är nog att hästen är ens bästavän för livet<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0