fredag i full rulle

ursäkta för min superduper dåliga uppdatering idag,men asså har verkligen haft full rulle hela dagen, och
har även skämmt ut mig lite (A) varit i  ERK mest av kvällen och min mamma håller i gröntkortkursen och
min syster skulle hjälpa till och hon skulle ha en station där man har om linda och de,så jag var med där &
rullade upp massa lindor & senare red vi i ridhuset. och zac var super fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ♥

red mycket galoppombyte,ökningar/minskningar i tempo, och även ökningat/minskningar på volt storleken
och skänkelvikning i galopp,skritt osv. det där med skänkelvikning  i galopp undrar ni säkert,men jag gör
det inte så krävade utan rider på långsidan i stabil galopp sen skänkelvikning in några steg och likadant ut
till spåret igen, jätte bra för man tränar på både att hästen måste vara stabil & lydighet. och sen gick han
super fin in formen också, och jag red utan stigbyglar också och det gick toppen :)

vimmeby 2008,saknar sjukt mycket ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan! Vilken bra blogg, stor HISS till er :) Bra och intressanta inlägg ! Var inne och läste på Hästskvaller.blogspot.se . Det stod något om att Carro var ledsen och "ska inte blöta ner mitt tangentbord" :( eftersom jag inte föjt eran blogg så länge så vet jag ju inte vad det är som har hänt?

Stöttar er i allt <3

kramis

2011-01-22 @ 09:46:27
URL: http://haringenblogg
Postat av: matilda

jag menar ponnysanning.blogspot.se

2011-01-22 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0