Händer alltid mig

Det är så himla jobbigt, det händer alltid mig eller min familj- datorn går sönder och allt som finns där försvinner. Min dator har fått damp och går inte att ladda, har man i laddaren så laddas den inte men det försvinner inte heller något... vi testade att byta batteri med mamma och hon kan ladda mitt batteri på sin dator så det är i datorn det sitter...
Vi kommer få lämna in min dator och jag kommer behöva lägga över ALLT som finns på min dator på våran hårddisk. Men alla mina program kommer att försvinna... Känns riktigt roligt.
Så bara så ni vet det lixom.


Kommentarer
Postat av: Majja

Vi gör de tillsammans hjärtat, jag älskar dig så mycket.



De får ta den tid de tar, för som du sa. Vi är VI och vi klarar detta♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-01-22 @ 12:23:53
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0