Skvallerbloggar.. bra elr dåligt?

Jag skulle lägga mig tidigt och så gick det med den saken.
Men jag tycker bara att det är så roligt med små fula skvallerbloggar som man hittar sådär ibland.
Det finns ju vissa gamla & bra och vissa som bara vill tjäna pengar på en blogg så dom startar en liten skvallerblogg och tror att det kommer gå jättebra.

Så hittade jag denna bloggen.
Och detta inlägget.

Då vill jag bara säga några ord, det är inte Saras ponny och hon är den enda som är såpass duktig och såpass liten som kan rida Tiara. Och lilla söta Tiara skadas inte av det så jag ser inte problemet ;)
Jag känner en (ca) 40 år gammal tjej som äger en liten b-ponny som hon rider ca 5 dar i veckan. Så nej problemet finns nog inte.
Sen kan jag också säga att jag har känt Sara sen jag var ganska liten och jag kan säga att det är helt trovärdigt att hon väger 42 kg. I alla fall inte mer.
Nej vet ni vad jag tycker, en skvallerblogg ska inte innehålla kränkande saker utan skvaller. Det är inte samma sak.
Sen var det en sak till ja- denna människan som driver denna skvallerbloggen har nog inte så superstor koll egentligen, då Jennifer & Allis inte har en särskilt stor blogg ( 70-90 läsare/dag)
TACK för mig :D



Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

men asså de är typ dom "Kändaste" Häst bloggar och vi ligger typ i botten av dom så att säga "kända" hahah ;D

2011-01-14 @ 17:01:50
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Helt rätt! :) Fin blogg

2011-01-14 @ 17:56:28
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0