DAGEN!!!

Idag är det dagen det smäller. Ingen stor grej iofs. Men från och med imorgon efter kl 1 så är jag helt fri från kyrkan.
Och eftersom det är så mycket som ska göras, fixas och så får vi gäster, och ikväll ska vi på teater. Ja det är fullt upp och om jag skulle hinna rida skulle jag vara tvungen att göra det nu på morgonen. Så idag får hon sin vila, en dag i veckan kommer hon vila så det var ju bara bra att det var idag.
Om hon är kvar längra fram i sommar så kommer det att bli lite hårdare, hon kommer fortfarande ha en dags vila, men det kommer bli intensivträning.
Men jag får se om jag hinner åka ut till stallet och hälsa på henne, det ser tyvärr inte ut som jag hinner det, men vi får de.

Nu ska jag i alla fall fixa mig tills kl halv 1 för då ska vi samlas i kyrkan. Kommer kanske lägga upp bild på hur jag kommer se ut ;)
bjuder på en annan egobild sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0