5 saker ni inte visste om mig..

  1. Jag tror på jultomten!

  2. Om det är något jag mår dåligt av saknar. Då bara lägger jag det åt sidan, om någon frågar om den/det så säger jag att jag inte vet vad den menar eller snackar om. Som med Dusty. Jag tog bort bakgrundsbilder etc. när vi lämnade tillbaka honom.

  3. Är det en låt jag gillar så lyssnar jag på den hela tiden tills den inte är bra längre, alltså jag lyssnar BARA på den, ingen annan.

  4. Jag är lite smårädd för att hoppa och så, men det är just den där rädslan som får mig att gilla det. Jag älskar att vara rädd/skrämd eller liknande. Om det inte går i överstyr. Älskar att gå spökrundor, har dock saker jag aldrig kommer göra. T.ex att gå Gasten, även om jag nog varit med om värre så är det något jag totalvägrar.

  5. Jag har haft en dröm att bli OS dressyrryttare ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0